فاکتورهای انتخاب مانتو متناسب با اندام شما در نارسیا

فاکتورهای انتخاب مانتو متناسب با اندام شما در نارسیا

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

مانتو از مهمترین لباس هایی است که بانوان دارند به گونه ای که تاثیر فوق العاده زیادی بر روی ظاهر و زیبایی آنان دارد یک مانتو با طرح و مدل خاص می تواند فرم اندام و زیبایی شما را چندین برابر نماید و با بر عکس انتخاب نامناسب این پوشش می تواند حتی زیبایی های شما را مخفی نماید. پس به بیان بهتر و ساده تر انتخاب یک مانتو مناسب تاثیر گذاری شما را هم در خود جای می دهد. برای انتخاب بهترن مدل و طرح مانتو با نارسیا همراه باشید.

 

مانتو مجلسی

 

انتخاب مانتو مناسب توجه به نکاتی نیاز است؟

برای انتخاب یک مانتو مناسب و ایدآل توجه به چند فاکتور اصلی بسیار حائز اهمیت می باشد که باید از این فاکتور ها به فرم اندام که مهم ترین فاکتو است و رنگ پوست و مدل و طرح مانتو اشاره نمود.مدل هایی که برای مانتو در بازار وجود دارد اگر به درستی و با دانش انتخاب شوند می توانند حتی اگر در اندام شما عیبی هم وجود دارد آن ها را پوشانده و تنها زیبایی شما را به نمایش گذارد و در دید افراد دیگر جذاب و شیک پوش جلوه نمایید. انتخاب مانتو متناسب با اندام شما بسیار مهم است چون زیبایی اندام شما را لباسی که میپوشید نشان میدهد.

 

انواع مانتو در بازار

مانتو ها دارای تنوع و انواع مختلفی هستند که به کرات آنهار را دیده ایم اما اگر بخواهیم یک دسته بندی مشخصی برای آن ها معین نماییم شاید بتوانیم دسته بندی زیر را داشته باشیم :

مدل مانتو ساده
مدل مانتواسپرت
مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو کتی
مدل مانتو بهاره، تابستانی، پاییزه، زمستانی
یونیفرم اداری
مدل مانتو دانشجویی

 

انتخاب مانتو

 

انتخاب مانتو براساس قد و اندام

از دیگر فاکتور هایی که می تواند در انتخاب مانتو به ما کمک کند و به یاری ما بیاید اندام و قد ما می باشد، برای انتخاب مانتو به قد آن نیز توجه نمایید. زیرا که قد مانتو با قد شما رابطه معکوس دارد. برای مثال اگر شما دارای قدی بلند هستید از انتخاب مانتو هایی با قد بلند بپرهیزید و مانتو هایی که قد آن تا زانوی شماست برای قد شما ناسب ترین انتخاب می باشد و اگر قد شما متوسط و یا کوتاه است انتخاب مناسب برای شما مانتو هایی با قد بلند است تا شما را بلند قد نشان دهد.

و اما اندام، اگر اندام ریزی دارید انتخاب شما در خصوص مانتو باید بر روی مانتو های فون و پیلی دار و چین دار باشد. اگر دارای اضافه وزن هستید پیشنهاد نارسیا به شما انتخاب مانتو های برش راسته است که قد مانتو تا زانوی شما باشد همچنین طرحی که برای مانتو انتخاب می کنید به صورت عمودی باشد و ترجیحاً از رنگ تیره استفاده نمایید تا شما را لاغر نشان دهد.

 

 

انتخاب مانتو با رنگ پوست

رنگ پوست نیز از دیگر فاکتور های  انتخاب مانتویی زیبا و برازنده است زیرا که این فاکتور به شما کمک می کند از بین طرح ها و مدل های مختلف مانتو طرح و رنگی را انتخاب نمایید که با توجه به رنگ پوست شما خاص  مخصوص خود شما شود.

 با کمی دقت متوجه خواهید شد که اگر این چند فاکتور کوچک را در زمان خرید مانتو در نظر داشته باشید و در انتخاب خود آن ها را لحاظ نمایید بیش از پیش جذاب و شیک پوش خواهید شد زیرا که مدل و طرح و رنگ مانتو را به گونه ای مخصوص خود و اختصاصی می کنید و متفاوت تر از همیشه در جامعه حاضر خواهید شد. نارسیا با انواع مانتوها در سایز ها و طرح های گوناگون بستری برای شما فراهم آورده تا به راحتی انتخاب کنید و یک خرید اینترنتی آسان را تجربه نمایید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.