سارافون دخترانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟!

سارافون دخترانه مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

در این مقاله قصد داریم تا لباس دخترانه و انواع آن را برای شما عزیزان بازگو نماییم. زمانی که صحبت از لباس دخترانه می شود طرحی که در ذهن های اکثر ما نقش می بندن لباس هایی مانند سارافون هستند که پیراهنی نسبتا بلند که تا روی زانو قرار می گیرد که بدون آستین است. اما سارافون چیست؟ چه انواعی دارد و اندازه های آن چگونه است؟ در این مقاله با نارسیا همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریافت نمایید.

 

سارافون

 

تاریخپه سارافون

در ابتدا این نوع پوشش مخصوص آقایان بود. به مرور زمان تغییر پیدا کرد لباسی مخصوص خانم ها شد. سارافون از طرح ها و مدل های مختلفی برخوردار بود و هر فردی با هر موقعیت اجتماعی می توانست آن را بر تن نماید. سارافون به دلیل این که بسیار راحت بود به عنوان لباسی برای روزمره انتخاب می شد و همچنین از مدل های طرح دار و گلدوزی شده آن برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده می شد.

اما در کشور ما سالیان متعددی است که سارافون را به عنوان لباس پرطرفدار و محبوب انتخاب می کنند. این لباس علاوه بر این که در بین خانم ها محبوبیت دارد پوششی زیبا برای کودکان نیز می باشد. دخترخانم های زیبا با انتخاب انواع و طرح های گسترده سارافون استایلی جذاب برای خود به وجود می آورند و چون طرح ها و انواع مختلفی دارد هم می توانند آن را در مهمانی ها و جشن ها بر تن نمایند و هم به صورت روزمره استفاده کنند.

 

سارافون چیست؟

سارافون یک لباس بدون آستین است که اندازه های مختلفی دارد سارافون بلند و یا سارافون بلند میتوانید سارافون جلوباز و یا سارافون جلوبسته را نیز انتخاب نمایید که با یک شومیز سفید در زیر آن بسیار جذاب میشود. به دلیل استقبال بسیاری که از سارافون شده طرح های این پوشش بسیار متنوع است و انبوه طرح های لباس دخترانه و تنوع رنگ آن را می توانید در نارسیا مشاهده نمایید. و یا اگر طرح دلخواه خود را نیافتید می توانید با متخصصین ما تماس برقرار نمایید و سفارش دوخت طرح مورد نظر را ثبت نمایید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت طرح مورد نظر خود را بر تن نمایید.

 

 

سارافون مخصوص چه فصل هایی از سال است؟

سارافون به دلیل داشتن طرح ها و نقش های مختلف و متنوع محبوبیت بسیاری نیز در بین دختران و خانم ها دارد. سارافون تا حدودی مانند مانتو است. اما آستین ندارد و همین مورد باعث شده است تا زیبا تر از مانتو به نظر بیاید و محبوبیت بالایی داشته باشد.

سارافون را با توجه به نوع پارچه ای که در دوخت آن استفاده شده می توانید هم در فصل های گرم و هم در فصل های سرد سال بر تن نمایید. در بعضی از کشور ها این پوشش یعنی سارافون را به عنوان لباس و فرم مدارس انتخاب نموده اند. بنا به همین دلیل می توانیم نتیجه بگیریم که سارافون را نیز می توانید به عنوان یک لباس رسمی برای دختران انتخاب نمایید. اما چیزی که متمایز کننده رسمی بودن از غیر رسمی بودن سارافون می شود به طرح و نوع پارچه و یا دوخت و رنگ آن بر می گردد که با انتخابی درست و صحیح می توانید انواع این پوشش را به منظور های مختلف استفاده نمایید.

اکثر خانم از مدل سارافون تابستانی استفاده میکنند بسیار بین دختر خانم های جوان پرطرفدار است که با این مدل سارافون مانتویی می توانند یک استایل خاص داشته باشند.

 

انواع مدلهای سارافون دخترانه

انواع سارافون به مواردی که بیان شد خلاصه نمی شود، بلکه تنوع آن بسیار بالا می باشد. می توانیم از انواع آن مدل سارافون ایرانی، مدل سارافون دخترانه کره ای، سارافون اسپورت، سارافون سنتی، سارافون مدرن و هم چنین سارافون های رسمی و مجلسی و روزمره را نام برد. که همه این انواع ویژگی سارافون یعنی بدون آستین بودن را دارند و چیزی که متمایز کننده این مدل ها می باشد طرح ها و دوخت و نوع پارچه سارافون و رنگ آن است.

مدل سارافون متفاوت است، هم مدل سارافون دخترانه و هم سارافون زنانه که می توان در خانه و هم مجلسی و حتی بیرون از آن استفاده کنیم.

 

مدل سارافون دخترانه

 

با مراجعه به قسمت فروشگاهی نارسیا طرح ها و انواع زیادی از سارافون را مشاهده می نمایید که با انتخاب طرح دلخواه خود خرید اینترنتی و آسان و امنی را تجربه می نمایید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.