سایز شلوار زنانه را چگونه متوجه بشیم؟ [جدول سایزبندی شلوار زنانه]

سایز شلوار زنانه را چگونه متوجه بشیم؟ [جدول سایزبندی شلوار زنانه]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

در زمانی که قصد خرید شلوار آن هم به صورت اینترنتی را دارید در ابتدا باید سایز شلوار زنانه  و اندازه خود را به صورت دقیق بدانید تا انتخابی هوشمندانه و مناسب داشته باشید. اما از کجا باید بدانیم که سایز چیست و سایز شلوار زنانه  ما چند است؟ دقیقا اینجا است که جدول سایز بندی شلوار زنانه  به کمک شما می آید و اندازه دقیق خود را بر اساس آن می توانید به دست بیاورید. در این مقاله نارسیا سعی دارد تا علاوه بر راهنمایی و ارائه جدول سایز بندی شلوار زنانه، انواع شلوار های زنانه را نیز برای شما عزیزان بازگو نماید تا خرید اینترنتی مطلوبی را انجام دهید، همراه ما باشید.

 

سایز شلوار زنانه

 

چگونه سایز شلوار زنانه خود را بفهمیم؟

برای این که بخواهیم یک شلوار را تهیه نماییم اولین نکته این است که سایز شلوار زنانه خود را بدانیم و بعد با توجه به جنس پارچه ی شلواری که می خواهیم انتخاب نماییم این سایزبندی شلوار زنانه را لحاظ کنیم. بسیاری از ما تنها با پرو کردن شلوار است که می توانیم آن را انتخاب کنیم و این یک مشکل است. زیرا زمانی که به یک مغازه برای پرو شلوار میرویم انتخاب ما محدود به همان مغازه می شود. اما اگر سایز دقیق خود را بدانیم می توانیم از سیل انبوهی از طرح ها و مدل هایی که در فضای اینترنت قرارداده شده اند نیز انتخاب هایی داشته باشیم.

نکته ای که در خرید شلوار بسیار حائز اهمیت می باشد، این است که به سایز شلوار زنانه  نوشته شده بر روی شلوار ها توجه نداشته باشید. زیرا که ممکن است یک سایز شلوار زنانه  شما را 36 و شلوار دیگری از همان پارچه سایز شمارا 34 و یا 38 نشان دهد. جدول سایز شلوار زنانه، سایز شما را به صورت دقیق مشخص می کند.

 

شلوار

 

نکاتی برای برای به دست آوردن سایزبندی شلوار

برای به دست آوردن سایز شلوار زنانه باید یک سری از موارد زیر را به یاد داشته باشیم:

دور کمر

برای اندازه کمر باید متر خیاطی را کمی بالا تر از ناف خود قرار دهید به طوری که زیر دنده های شما قرار بگیرد و عدد به دست آمده را یادداشت نمایید.

دور باسن

در اندازه گیری دور باسن باید متر را در پهن ترین بخش باسن خود قرار دهید و عددی که به دست آمده را یادداشت نمایید.

قد داخل شلوار

برای اندازه گیری قد شلوار باید متر خود را از محل اتصال دو پا تا مچ و یا تا اندازه ای که میخواهید شلوار این اندازه باشد، اندازه بگیرید و این عدد را نیز یادداشت نمایید.

قد بیرون شلوار

متر را از دور کمر خود تا غوزک پا بگیرید و عدد به دست آمده را یادداشت نمایید.

سایز شلوار زنانه  خود را با اعدادی که از اندازه گیری به دست آورده اید می توانید در جدول سایز شلوار زنانه  ذیل مشاهده نمایید:

 

دور باسن

دور کمر

Europe

UK

S-M-L

۸۴-۸۷

۶۱-۶۳

۳۲

۶

XS

۸۴-۸۷

۶۱-۶۳

۳۲

۶

S

۸۸-۹۱

۶۴-۶۶

۳۴

۸

S

۹۲-۹۵

۶۷-۷۰

۳۶

۱۰

M

۹۶-۹۸

۷۱-۷۴

۳۸

۱۲

M

۹۶-۹۸

۷۱-۷۴

۳۸

۱۲

L

۹۹-۱۰۱

۷۵-۷۸

۴۰

۱۴

L

۹۹-۱۰۱

۷۵-۷۸

۴۰

۱۴

XL/1X

۱۰۲-۱۰۴

۷۹-۸۲

۴۲

۱۶

XL/2X

۱۰۲-۱۰۴

۷۹-۸۲

۴۲

۱۶

XXL

۱۰۵-۱۰۸

۸۳-۸۷

۴۴

۱۸

XXL

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع فاق شلوار زنانه

شلوار های زنانه از هر نوع پارچه ای که دوخته شده باشند چه پارچه ای چه از جنس جین و یا کتان فاق های متنوعی دارند. اما اگر بخواهیم به صورت محدود فاق های شلوار را دسته بندی نماییم باید آن ها را در سه دسته قرار دهیم.

فاق کوتاه

این نوع از فاق به گونه ای است که خط کمر آن حدودا پنج سانت پایین تر از ناف قرار دارد

فاق متوسط

خط کمر این نوع از فاق روی ناف قرار می گیرد

فاق بلند

این نوع از فاق را باید این گونه بشناسیم که خط کمر بالای ناف قرار می گیرد که این بلندی فاق می توانید متغیر از یک سانت به بالا باشد.

 

قد شلوار

 

انواع شلوار

شلوار ها انواع و طرح های مختلفی دارند و این که ما بخواهیم آن ها را محدود به چند مورد خاص نماییم کاردشوار و مشکلی است. اما بیان تنوع و انواع آن نیز از حوصله این متن خارج است. به همین دلیل چند مورد از انواع شلوار را به صورت تیتر وار برای شما عزیزان عنوان می کنیم. برای دیدن انواع شلوار زنانه و خرید اینترنتی آسان و ایمن، کافی است وارد فروشگاه نارسیا شوید.

  1. شلوار جین تیره رنگ تنگ
  2. شلوار هایی با رنگ روشن
  3. شلوارهای مجلسی و طرح دار
  4. شلوار جین گشاد
  5. شلوار رسمی با رنگ های تیره
  6. شلوار دمپا گشاد

همچنین شما می توانید برای بهتر ست کردن شلوار خود با شومیز و پیراهن  با طرح های زیبا و جذاب موجود در سایت بهتر عمل کنید.  ما علاوه بر لباس های زنانه  سفارش لباس و مجلسی و خرید لباس عروس و سفارش لباس عروس هم به شما عزیزان ‍یشنهاد میکنیم.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.