نکات انتخاب لباس عروسی که شمارا خاص تر نشان می دهد!

نکات انتخاب لباس عروسی که شمارا خاص تر نشان می دهد!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین روز ها و شب های زندگی افراد روز و شب عروسی شان است . که برای خیلی از افراد این روز خاطره انگیز فقط یک بار در طول زندگیشان اتفاق می افتد ، و میخواهند در این روز بهترین ظاهر را چه از نظر پوشش و چه از نظر آراستگی و آرایش داشته باشند. اما زمانی که به این روز و شب نزدیک می شوید ، تازه متوجه می شوید که اطلاعاتی  در خصوص انتخاب این نوع لباس یعنی لباس عروس ندارید. اما نارسیا اینجاست تا با استفاده از نکات مهم و طلایی که برای شما بازگو می کند شما عزیزان را در انتخاب بهترین لباس جدید عروس و به روز  برای بهترین روز زندگیتان آماده نماید.

 

لباس خاص عروس

 

برای خرید لباس عروسی چه نکاتی باید رعایت شود؟

برای خرید یک لباس خاص عروس باید فاکتور های مختلف و زیادی را در نظر داشت. مانند جنس پارچه، مدل لباس، دوخت لباس، جواهر دوزی و یا سنگ دوزی های لباس، مکانی که می خواهید لباس خود را انتخاب نمایید و بالاخریه بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید همه و همه در این انتخاب دخیل هستند و می توانند تعیین کننده باشند.

 

به چه روشی می توان لباس عروسی را انتخاب نمود؟

تهیه و راهنمای انتخاب لباس عروس را می توان به چند نوع بیان نمود:

روش اولی که می توانید لباس خود را انتخاب نمایید ، این است که به افرادی که متخصص این کار هستند سفارش دهید .تا برای شما  بدوزند که مخصوص و خاص خودتان باشد و این لباس را از این مراکز خریداری می نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که سفارش و دوخت و خرید این لباس ها از مزون به نسبت هزینه زیاد تری نیز خواهد داشت.

روش بعدی که می توانیم برای تهیه لباس جدید عروس و شیک به شما عزیزان پیشنهاد دهیم این است که انتخاب طرح لباس جدید را می نمایید و سفارش دوخت آن را می دهید. اما آن را از مزون اجاره می کنید. این روش برای شما نسبت به روش قبل به نسبت کم هزینه تر است. از این لباس ها بعد ها در مزون ها برای اجاره استفاده می شود .

روش سوم را هم تا حدودی در اواخر روش دوم بیان نمودیم. این روش مرسوم ترین روش برای تهیه لباس عروس است که لباس های آماده را برای شب عروسی اجاره می کنند و بعد از آن به مزون ها تحویل می دهند که نسبت به دو روش قبل هزینه کمتری دارد.

 

انتخاب لباس عروس

برای انتخاب لباس عروسی خود باید به این نکته توجه نمایید که همه خانم ها مانکن نیستند و ممکن است استایل خوبی هم نداشته باشند. برای مثال ممکن است شانه های کشیده و یا کوتاه داشته باشند و یا شکم بزرگی داشته باشند و یا باسن و سینه بزرگی داشته باشند. و ممکن است شما دارای قدی کوتاه باشید و بخواهید در این لباس بلند تر به نظر برسید همه این موارد را می توانید در زمان انتخاب لباس عروس لحاظ نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید لباس عروس

 

رنگ لباس عروس

بعضی از خانم ها هستند که برای لباس عروسی خود رنگ های مختلفی را در نظر می گیرند و انتخاب می نمایند. رنگ هایی مانند لباس عروس قرمز، یاسی، زرد و ... اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که، لباس های عروسی در تمام دنیا به رنگ سفید و یا نباتی و یا رنگ هایی که در این طیف رنگی هستند می باشد و بهتر است این رنگ ها را برای روز عروسی که همیشه جدید و به روز هستند انتخاب نمایید.

 

کمک برای راهنمایی انتخاب و پرو لباس 

اولین نکته این است که افرادی را همراه خود برای پرو و انتخاب لباستان ببرید که با شما صادق باشند و زمانی که از آن ها نظر می پرسید بدون پس و پیش نظری واقعی با توجه به سلیقه و انتخاب های شما دهند. مثلا لازم نیست شما 10 و یا 12 نفر را همراه خود برای انتخاب لباس عروسی خود ببرید. یک فرد صادق مانند مادرتان بهترین گزینه برای یک همراه صادق است. در ضمن بهتر است آقای داماد را همراه خود نبرید زیرا که این کار ها نیاز به حوصله و صبر و زمان زیادی دارد که معمولا داماد ها و آقایون این ویژگی ها را ندارند.

 

پرو لباس عروس

 

لباس زیرمناسب برای پرو لباس عروس

قبل از این که لباس عروس خودتان را پرو نمایید بهتر است لباس زیری که می خواهید در روز عروسی به تن نمایید را هم انتخاب نمایید و به تن داشته باشید تا با توجه به این لباس ها بهترین تصمیم را بگیرید. برای مثال اگر لباسی که می خواهید انتخاب نمایید بدون بند و آستین باشد باید لباس زیری مناسب انتخاب نمایید تا جلوه لباس بر تن شما چندین برابر شود.

برای انتخابی حرفه ای و ایده آل برای بهترین شب و روز زندگیتان نارسیا اینجاست تا علاوه بر مشاوره در خصوص انتخاب بهترین لباس شما را در خرید و یا اجاره لباس های عروس و حنابندان  یاری نماید. نارسیا بهترین و به روز ترین مدل ها و طرح های لباس عروس را برای شما عزیزان در این سایت به نمایش گذاشته است و دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.