پالتو مناسب اندام خودتان را بشناسید!!

پالتو مناسب اندام خودتان را بشناسید!!

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

در فصل زمستان و سرما پوششی که باید انتخاب نماییم پالتو است. اما تا به حال به این سوال پاسخ داده اید که پالتوی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و این که اصلا چه فاکتور هایی را باید در زمان انتخاب پالتو مد نظر قرارداد؟ در این صفحه به کمک شما آمده است تا راهنمایی هایی را دراین خصوص و خرید لباس زنانه مناسب برای شما بانوان عزیز و شیک پوش ایران زمین ارائه نماید.

 

پالتو طوسی

 

پالتو و کت هایی که باید در کمد لباس خود داشته باشید

در فصل زمستان در کمد لباس یک بانوی خوش سلیقه باید یک کت معمولی وجود داشته باشند که این کت را در روز های معمولی استفاده نماید. این که چه نوع کتی را برای استفاده روزانه انتخاب نمایید بستگی به استایل شما دارد. برای مثال بلندی و کوتاهی قد شما و یا چاقی و یا لاغری شما در انتخاب این کت روزانه مهم است. اما اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم بهتر است کت روزانه شما تا روی زانوی شما باشد و میتوانید آن را با یک شومیز سفید ست کنید که خیلی شیک و جداب میشود.

دومین نوع پوشش را باید برای مهمانی ها در نظر بگیرید. یعنی یک کت و شلوار مخصوص مهمانی ها و مراسم داشته باشید.

سومین پوشش را برای مهمانی ها و دورهمی هایی که غیر رسمی هستند. مثل مهمانی های آخر هفته استفاده نمایید کتی که از کت روزانه شما تا حدودی کوتاه تر باشد و کمی راحت تر.

 

پالتو مناسب اندام خودمان را چگونه انتخاب کنیم؟

پالتو پوششی که هر خانمی با توجه به سن و موقعیت اجتماعی واندام خود باید آن را انتخاب نماید تا هم در فصل سرما از سرما او را، در امان نگه دارد و هم راحت و در عین حال شیک باشد تا جذابیت های او را دوچندان نماید. اما مهم ترین فاکتور انتخاب یک پالتو را باید اندام و فرم بدن قرارداد. زیرا فرم بدن است که بیان می کند چه طرحی و چه مدلی برای شما مناسب است.

 

کیفیت و انواع پارچه برای دوخت پالتو

1- پارچه‌ هایی مانند کشمیر:

اگر از آن دسته از افرادی هستید که سرمای هوا بسیار شما را اذیت می کند این نوع پارچه برای دوخت پالتوی شما بسیار مناسب است. زیرا که بسیار گرم می کند و البته قیمت به نسبت بالایی نیز دارد.

2- پارچه‌های پشمی و ابریشمی:

این نوع پارچه از پوست حیوانات تهیه شده است که مقاومت و گرما و زیبایی خاصی نیز دارد.

3- پارچه‌های پشمی:

این نوع پارچه نیز علاوه بر گرمای زیادی که دارد و از سرما شما را محافظت می کند دیر هم کثیف می شود و همچنین مقاومت بالایی نیز دارد و دیرتر از باقی پارچه ها از بین می رود. این نوع پارچه می تواند رطوبت را جذب کند بدون این که سنگین شود.

 

پالتو پشمی

 

برای انتخاب پالتو چه رنگی مناسب است؟

برای این که بخواهیم پالتویی که به تن می کنیم گرمای بیشتری را جذب کند بهترین راه این است که پالتو را با رنگ تیره انتخاب نماییم زیرا رنگ های تیره گرمای بیشتری را جذب می کنند. رنگ هایی مثل مشکی، قهوه ای، دودی، بنفش که این رنگ ها از بهترین رنگ های پالتو است.

 

هودی با پالتو

 

پالتو را با هودی ست کن

یکی از پرطرفدارترین سبک پوشش لباس دخترانه در ۲۰۲۱ ست کردن هودی با پالتو است. برای ست کردن می توان از هودی روشن با پالتو  تیره یا بالعکس استفاده کرد و اکثر دختر خانم ها از کلاه برای ست لباسشان استفاده می کنند که هم تیپ خاص و پرطرفداری را می سازند.

 

پالتو مشکی

 

اگر به دنبال پالتو های شیک و جذابی هستید که زیبایی شما را بیشتر به نمایش بگذارد نارسیا این امکان را برای شما بانوان خوش سلیقه فراهم آورده تا هم از خیل انبوهی از طرح ها و مدل های پالتو دیدن نمایید و خریداری نمایید و هم اگر طرحی در نظر دارید که در انواع مختلف پالتو مشاهده نکردید درخواست دوخت آن را دهید تا در کمترین زمان پالتوی مخصوص خود را داشته باشید و هم از یک خرید اینترنتی امن و آسان لذت ببرید. علاوه بر خرید لباس زنانه شما می توانید سفارش لباس عروس هم از ما یخواهید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.