روسری چه تاثیری رو ظاهر ما دارد؟ [نکاتی برای خرید روسری]

روسری چه تاثیری رو ظاهر ما دارد؟ [نکاتی برای خرید روسری]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

شاید بار ها با این صحنه روبرو شده باشید که برای رفتن به یک مهمانی و یا لباس مجلسی خود را به تن کرده اید اما در انتخاب روسری از نظر طرح و اندازه و رنگ باز مانده اید و همین امر باعث نگرانی شما و همچنین دیر رسیدن شما به آن مجلس شده است. و در آخر هم نتوانسته اید پوشش مناسبی را انتخاب نمایید که چهره شما را به بهترین شکل ممکن در دید دیگران ثبت نماید.از این رو در این صفحه بر آن شدیم که چند نکته در انتخاب روسری را برای شما عزیزان بازگو نماییم و توجه شما را به این نکات جلب نماییم با نارسیا همراه باشید.

 

روسری

 

بهترین انتخاب در خصوص خرید روسری

روسری به عنوان یک جزء جدا نشدنی پوشش بانوان ایران زمین است و به این دلیل بیش از پیش به نوع و رنگ و طرح و نگهداری آن و حتی شستشوی آن توجه می نمایند. که این خود نشان از سلیقه بانوان سرزمین است.برای انتخاب ابتدایی ترین کار این است که چند فاکتور یعنی رنگ مو، رنگ پوست، رنگ چشم و اکسسوری هایی که استفاده می کنید را در نظر داشته باشید تا در آسان شدن انتخاب روسری مناسب به شما کمک کند.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن در خصوص انتخاب مناسب اشاره شد باید به فرم صورت نیز توجه نمود زیرا در انتخاب و چگونگی بستن روسری می تواند بسیار به شما کمک نماید و بر زیبایی شما بی افزاید.

این دید در مردم جامعه به وجود آمده است که روسری برای افرادی که سنین جوانی را گذرانده اند و به نوعی مناسب برای افرادی است که می خواهند در همه جا رسمی ظاهر شوند. اما این یک سد ذهنی است که شما را از آنچه که به زیبایی شما می افزاید دور نمایید. جوان تر ها می توانند با انواع مدل ها و انواع طرح های بستن روسری این پوشش را برای خود برگزینند.

 

روسری جدید

 

اما اندام ظاهری شما میتواند در انتخاب روسری موثر باشد؟

پاسخ این سوال با قاطعیت مثبت است. برای انتخاب روسری بهتر است وضعیت ظاهری و اندام خود را در نظر بیاورید برای نمونه افرادی که برجستگی سینه زیادی دارند بهتر است از مدل های بلند و نخی استفاده نمایند و یا بانوانی که گردنی کشیده دارند از مدل کوتاه گزینه مناسبی برایشان نمی باشد.

 

مدل بستن روسری

روسری هایتان را به گونه ای ببندید که با فرم و شکل صورتتان هماهنگی داشته باشد. اگر صورتتان بیضی شکل است و یا صورتی کشیده دارید به هیچ عنوان به شکل نوک تیز نبندید و از این مدل استفاده ننماید زیرا بدترین انتخاب شما خواهد بود.

اگر از افرادی هستید که فرم چانه تان تیز است و یا صورتتان به شکل مثلث است بهتر است که روسری خود را زیر گلو با گره های تزئینی ببندید.

 

مدل بستن روسری

 

افرادی که پیشانی بلندی دارند اگر روسری خود را به عقب ببرند و یا مانند افراد بالا زیرچانه و گلو گره بزنند بدترین مدل و طرح را برای  خود اتخاب نموده اند.

اگر صورتی لاغر دارید می توانید از انواع روسری های طرح دار و چند رنگ انتخاب نمایید. اگر صورت پر و تپل دارید بهترین انتخاب از بین طرح های تک رنگ و ساده است تا بر زیبایی هرچه بیشتر شما اضافه نماید.

 

مدل روسری

 

روسری مجلسی مناسب چگونه است؟

افرادی که طرفدار روسری مجلسی هستند اکثرا خانم های مسن یا خانم هایی که دوست دارند موهای خود را بپوشانند. طرح های خیلی زیادی میتوان سر کرد اما برای خانم جوان تر روسری بلند مناسب تر است تا آن را با مدل های مختلف ببندند. خانم هایی هستند که دوست دارند روسری خود را با کیف یا کفش خود ست کنند که این عمل ظاهر قشنگتری به آن ها می دهد. حتی خانم هایی هستن که با پیراهن مجلسی خود ست میکنند.

 

با نارسیا علاوه بر این که مشاوره در خصوص این که چه نوع پوششی را انتخاب نمایید دریافت می کنید، شما برای خرید لباس عروس و لباس زنانه خود می توانید به راحتی خرید اینترنتی آسان را از بین طرح های بی شماری که برای شما عزیزان آماده نموده ایم نیز تجربه نمایید.

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.