ایده استایل پوشیده برای عقد [زیباترین مدل لباس عقد پوشیده]

ایده استایل پوشیده برای عقد [زیباترین مدل لباس عقد پوشیده]

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

شاید برای هر خانم سخت ترین کار انتخاب مدل و طرح و رنگ لباسی باشد که می خواهد در مجالس و مهمانی های رسمی و غیر رسمی بر تن نماید. بر این حساسیت در انتخاب لباس این نکته را نیز اضافه کنید که درست شما صاحب این مهمانی باشید، دقیقا در این زمان است که بیش از پیش در انتخاب رنگ و طرح و مدل لباس وسواس به خرج می دهید و بعضی از خانم ها واقعا نمی دانند که چه لباسی مناسب این مهمانی ها و مجالس است. در این مقاله نکاتی در این زمینه برای شما عزیزان بیان می نماییم با نارسیا همراه باشید.

انتخابی مناسب و شایسته برای مجالس عقد و عروسی و پاگشا و بله برون به نوعی یکی از سخت ترین انتخاب های هر خانمی در خصوص لباس است زیرا که می خواهد بهترین لباس را با بهترین طرح و مدل و رنگ در این شب و روز زیبا بر تن نماید. همچنین باید این نکته را نیز در ذهن داشت که انتخاب این لباس ها کاری بسیار حساس و سخت است. زیرا که در این مراسم اولین برخورد عروس و داماد با خانواده های یک دیگر به صورت رسمی است. زیرا اصولا مجالس خواستگاری و بله برون را خودمانی تر اما مجالس عروسی و عقد را با تعداد مهمانان بیشتری برگزار می نمایند.

 

لباس عقد

 

ایده استایل پوشیده برای عقد را می توانیم به چند دسته تقسیم کنیم:

  1. لباس های مجلسی پوشیده
  2. مانتو و شلوار های مجلسی و کار شده
  3. کت و شلوار زیبای زنانه

همانطور که مشاهده می نمایید برای انتخاب لباس عقد پوشیده می توانید بسیار سرگردان شوید. چرا که مدل ها و طرح ها و رنگ های لباس پوشیده عقد بسیار متنوع و زیاد هستند.

 

تفاوت لباس عقد با لباس عروسی

نکته حائز اهمیت این است که انتخاب های مجلل و بسیار کار شده خود را به روز عروسی و به لباس عروسی خود اختصاص دهید و مدل های مجلل را برای لباس نامزدی و مراسم عقد انتخاب ننمایید. اما از این قضیه نیز که گذر کنیم باز هم درخواهیم یافت که لباس این مراسم نیز باید خاص باشد. اما همین که لباسی انتخاب نمایید که دوستان و آشنایان خود را از این مراسم آگاه کنید کافی است و وسواس زیاد در انتخاب در این روز آن قدر ها هم لازم نیست.

 

لباس عقد ساده

 

لباس عقد پوشیده و انتخاب رنگ

هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ لباس نامزدی و عقد برای شما وجود ندارد اما بهتر آن است که رنگ سفید را برای روز عروسی کنار بگذارید و رنگ های خاص و زیبای دیگر را انتخاب نمایید. در هر حالتی می خواهید در روز عروسی رنگ سفید را بر تن نمایید بهتر آن است رنگ های دیگر را در انتخاب خود برای لباس عقد و نامزدی انتخاب نمایید.

لباس های زیبای مجلسی و لباس شب هایی با رنگ های لیمویی، صورتی ملایم، آبی آسمانی و کرم انتخاب های هوشمندانه و زیبایی برای این روز است. اما لباسی متفاوت و خاص به رنگ قرمز و یا آبی کاربنی  و حتی زرد می تواند از شما عروسی جذاب بسازد.

اما بهترین کار این است که رنگ های تیره و سرد را برای این مراسم انتخاب ننمایید برای مثال رنگ مشکی و قهوه ای تیره را به کلی از گستره انتخاب های خود حذف نمایید.

 

رنگ پوست و انتخاب رنگ لباس

یکی دیگر از فاکتور هایی که می تواند در انتخاب رنگ لباس به کمک شما بیاید این است که رنگ پوست خود را برای انتخاب رنگ لباس در نطر داشته باشید. و رنگ و طرحی برای لباس خود انتخاب نمایید که مناسب و همراه پوست صورت و اندام شما باشد.اگر خانمی با پوست تیره به اصطلاح پوست گندمی دارید از پوشیدن لباس های رنگ روشن خودداری نمایید زیرا که تیرگی پوست شما را لباس با رنگ روشن بیشتر می کند و گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.

اگر پوستی شفاف و روشن دارید هم بهتر است انتخاب شما رنگ های خیلی روشن نباشد زیرا که این رنگ ها شما را بی روح و بی حال نشان می دهند افرادی که چوستی روشن دارند نباید انتخاب های شان خیلی روشن و خیلی تیره باشد و رنگ های میانه طیف های رنگ را انتخاب نمایید.

 

 لباس عقد پوشیده

 

عقد محضری و لباس مناسب آن

بیشتر خانواده ها عقد را در محضر برگذار می کنند و با این انتخاب تا حدودی انتخاب لباس خود را محدود تر می نمایند زیرا که زمانی که عقد در محضر برگذار شود بی شک باید لباس عقد محضری انتخاب نمایید که پوشیده و مناسب این جای عمومی باشد پس ابتدای امر باید لباس های غیر رسمی را از لیست انتخاب ها به کلی حذف نمایید. زیرا که لباس های غیر رسمی و یا لباس های خاص که پوشیده نیستند مناسب خانه و یا تالار است.

البته لباس های پوشیده و محجبه به دلیل نوع دین و آیین ایرانیان بسیار متنوع و زیبا در بازار موجود است و نگران کم بودن انتخاب های خود در زمینه، یعنی لباس عقد نباشید. نکته قابل توجه و جالبی که وجود دارد این است که در کشور های اطراف کشور خودمان و حتی در کشور های اروپایی عروس خانم های خوش سلیقه برای مراسم عقد لباسی پوشیده انتخاب می نمایند

 

لباش عقد کار شده

 

مدل های لباس عقد پوشیده

لباس نامزدی و عقد مانند لباس های شب هستند با کمی تغییر و مقداری پیچیده تر از لباس های شب معمولی. برای این که بخواهید بیش از پیش جذاب و شیک به نظر برسید باید انتخابی عاقلانه داشته باشید و لباسی انتخاب نمایید که شان شما را در این روز حفظ و بر آن بیافزاید. هم می توانید لباس های عقد ساده را انتخاب نمایید و هم می توانید انتخاب هایی با توجه به مد روز داشته باشید.

اما در هر انتخابی ابتدا فرم بدنتان را در نظر بگیرید و بعد رنگ پوستتان را زیرا که این دو فاکتور بسیار مهم و قابل توجه در انتخاب هر نوع لباسی هستند و لباس انتخابی با توجه به فرم بدنتان خاص و مخصوص شما می شود. پس برای انتخابی مناسب لازم است که کمی تحقیق نمایید.

ایده استایل پوشیده برای عقد را در نارسیا به دست بیاورد. نارسیا لباس های مخصوص عقد را در طرح ها و رنگ ها مدل های روز دنیا در اختیار شما عزیزان همراه گذاشته که با سلیقه خاص و زیبای خود با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین آن را برای روز های مهم و زیبای عمر خود بر تن نمایید و بیش از پیش بدرخشید.

 

جهت سفارش لباس کلیک کنید

09104323348

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
NARSIA

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.